Siis ihan oikeesti.

Mä olen 24/7 ollu kuukauden lukittuna tähän homeiseen pikku huoneeseen jossa on kyllä telkkari ja mulla on tämä läppäri mutta lääkitys ja paraneminen käynnissä joten tylsyyden lisäksi se pistää väsyttämään. No täällä tullaan räpsäsemään valot päälle 6.30, aamupala 7.30, lounas 11.30, päivällinen 16.30 ja iltapala 19.30. Siinä välissä mulla on virikkeenä kirja, sudokut, televisio ja läppäri. Mä pystyn liikkumaan huoneessa pyörätuolista sänkyyn ja sängystä pyörätuoliin.

SITTEN, kun olen ensin suurimman osan ajasta yksinään täällä niin etten näe ketään, useampi hoitaja on nyt tullut ja suoraan sanoen vittuillut siitä että nukun! Tietääkseni mä jumalauta maksan täällä olemisesta joten on niille aivan yksi lysti mitä mä täällä huoneessa teen, kun ei niitä hoitajiakaan liiaksi asti täällä näy. Ainoastaan silloin kun on jotain asiaa.

Tänne huoneeseen kuolee tylsyyteen ja ainoa ilo ja lohtu on NUKKUA jotta tervehtyy, on se nyt perkele aika iso asia että jalka on amputoitu ja sitten pitäs vielä puoli seitsemästä asti jaksaa olla tässä huoneessa yksinään hereillä koko helvetin päivä!