Mä olen vähän kyllästynyt tämän osaston erääseen laitoshuoltajaan. Kun se on aamuvuorossa, se melkein väkisin repii mut aamupalalle.

Siivotessaan tätä huonetta se joka kerran vinoilee mun tavaran paljoudesta. Koittaisi itse ilman tavaraa olla 2 kuukautta reissun päällä.

Jotenkin, kun en tunne ihmistä eikä hän tunne mua, eikä me olla kovin tuttavallisissa väleissä musta on töykeää heittää sellaista herjaa kun se heittää, joltain muulta se olisi ollut eri asia jonka kanssa olisin ollut paremmissa väleissä mutta tänäänkin kun mulla oli pari vaatetta yöllä lentänyt sängystä lattialle, se töhähti mun päälle kun puhuin että "älä siinä selittele, sinä riehut täällä".

Kielimuuri on tietenkin asia joka vaikuttaa paljon erinäisiin nyansseihin, mutta kun sen tekee tuolla tavalla niin en voi muuta kuin suu auki toljottaa että miten se kehtaa potilaille puhua.

Tottakai ymmärrän huumoria, mutta hänen suustaan kaikki kuulostaa vinoilulta mua kohtaan. Ei se esimerkiksi viereisen sängyn vanhalle rouvalle samalla tavalla lauo kuin mulle.

Laitoshuoltajan tehtäviin ei mun mielestä kuulu potilaiden arvostelu, he jakavat ruuat ja siivoaa, aivan sama mitä tavaraa ja kuinka paljon mulla on missäkin.