Maanantaina täytän 30 ja halusin juhlistaa sitä edes jotenkin, en ole hyvin moneen vuoteen juhlinut synttäreitä. Vanhemmat ja veli sekä veljen avokki ja ystävä on tulossa käymään huomenna eli sunnuntaina, ihan kiva ettei tarttenut sitten yksin syödä koko kakkua.

Lähdettiin isän kanssa kahen maissa Prismaan ostamaan kakkutarpeita ja muuta tarpeellista huomista varten, ja ostin mä sitte minijoulukukankin, se on fuksian värinen, aika ihana!

Takas oltiin vähän yli neljä, iskä tiskasi ja auttoi tekemään kakkupohjan, ku mä en oo koskaan ennen tehny. Sit se moppasi lattiatkin!  Kyllä se on aika ihana iskä, tuli jotenki hirveen hyvä mieli kun touhuttiin tossa yhessä. Ei olla moniin vuosiin tehty juuri mitään vaan kahdestaan ja teki kyllä hyvää. Nuorempana halusin aina vaan kauemmaksi vanhempien ikeestä (niinkuin varmaan kaikki nuoret) mutta tää että ne on lähellä on kyllä superia. Vispari se kermiksetkin vielä ja laitto hillot ja banaanit kakun väliin. Mun tarttee vaan käyttää ihan taivaallisen loistavia taiteilijanlahjojani ja koristella kakku huomenna.

                  Mun skandinaavisen askeettinen ruokailutilani, hah!

Lekurilta tuli 3 sivun mittanen B-lausunto Kelaan ja siellä oli kyllä niin rankkoja juttuja että itekään ei oikein tee mieli lukea niitä vieläkään vaikka asiat on paremmin, mutta sairaslomaa sain nyt toukokuun loppuun. Ihan hyvä, saa rauhassa kuntoutua taas jaloilleen ja miettiä ilman liiallisia paineita että mitä sitä oikein elämältään haluaa. Noinniinkun lähinnä työ/opiskelumielessä.

Iskä läks takas kotiin ja mä tein sitten vielä kinkkupiiraan, tuli niin namin näköstä ja tuoksusta että vaikeeta on olla maistamatta sitä. Kasvattaa itsekuria kun säästän herkuttelut huomiseen. Laitan sitten ihkaekasta kakusta kuvan kunhan oon koristellu sen.

Kumma kyllä mua ei enää oikeestaan ahdista se 30 vuotta, ahdistelin sitä jo tuolta 25 veestä, ni kaippa se on jo sit ohi.

    

                                        Nam, kinkkupiirakkaa....