Eilisestä illasta alkoi sellainen hyvien asioiden ryöppy, että vieläkin kummastuttaa.

Otin jokunen aika sitten osaa More To Love-blogin kilpailuun jossa voittaa itselleen Torrid-mekon. Yllättäin sitten eilen Peppi More to Love kävi laittamassa blogiin kommentin ja kehotti ottamaan pian yhteyttä. Mailissa ilmoittikin sitten mun voitosta. Valinta oli vaikea, mutta uskoisin että tämä mekko on eniten mua ja nyt odotankin sitten postia Ameriikoista, kuin lapsi joulupukkia.

                                                                                                                  

Mulla ei ole koskaan ollut hyvä tuuri, pienenä otin osaa värityskilpailuun jonka pääpalkinto oli matka Uusi-Seelantiin, voitin toisen palkinnon joka oli.... Kiiwi-pehmolelu. Muutenkin kaikki jotka tätä blogia on lukeneet ja mua tuntevat tietävät, että onni ja minä emme mahdu samaan lauseeseen.

Iskä kävi hakemassa kissoille ruokaa ja toi postit samalla; siellä oli kaverilta mp3-soitin ja kappas koppas, KAARI  UTRION kirja. Ihanaa, kiitos!

                  

Tähän kaikkeen kun lisätään aivan uskomattoman upea ilma ulkona, väkisinkin alkaa miettimään että mitähän kauheeta on tulossa. Velikin kertoi voittaneensa pelikoneesta rahaa, mietittiin jo että nyt kannattais varmaan saman tuurin varjossa laittaa lotto vetämään mutta taitaa nyt jäädä.

Yritän kummiskin nauttia tästä hyvästä päivästä, kastikekin onnistui niin hyvin että meinas viedä kielen mennessään... Pakko sen auringon on näköjään joskus paistaa risukasaankin.

Ihanaa perjantai-illan jatkoa kaikille.