Pitkästä aikaa on ollu kiva tunne koko päivän. Aamulla en tosin meinannu päästä ylös ja torkutin kaks tuntia..

Suuntasin nokan kohti Viikkiä, ja proteesipajalla mestari kertoi että ei tota jalkaa uudestaan mitään leikata, että se on nyt just hyvä. Silikonituppi tukee niin paljon et tyngästä tulee tukeva sinne holkkiin, vaikka ilman sitä onki vähän löysä. Mut enpähän mä ilman tuppea proteesia laitakaan. Valkkasin kivan kankaan holkkiin ja nyt odotan jo kesää et pääsen esittelemään sitä maailmalle.

Siellä oli yks jätkä joka on vähän aikaa sit alottanu vakituisena joka sanoi käyneensä katsomassa mua terkkarissa ollessa, mä menin hämilleni ja kätellessä tokasin vaan että "Mä en muista sua". Mestari repes ja sanoi että siin oli päivän letkautus kun se jäpikkä oli kuulemma kulkenu tänäänki polleena pitkin käytäviä. Nauramisekshan se meni mutta onneks on pojilla hyvä huumori.

Psykokin soitteli ja sillä nyt ei ollu niin hyvää asiaa. Poliklinikalta oli soitettu, että heillä on sellanen käytäntö, et se psykiatri pitää olla valittuna ja sopimus tehtynä, ennenku klinikan psykiatri tekee arvioinnin ja b-lausunnon kelaan.. Nurinperistä ja outoa, mutta eihän tässä auta ku tehä niinku ne haluu. Mulla on kyllä yks ehdokas olemassa, että kirves sen suhteen ei oo kaivossa kuitenkaan.

Nyt sohvaa, kahvia ja Täydellisiä Naisia. Mulla on ollu jostain syystä kauhee ikävä Englantiin, se on niin erilainen maa.