Turvonnut fiilis ja kivut on poissa, autuas hieman leijuva fiilis jopa. Tänään ei oo enää tehny mieli ees mättää koko aikaa ruokaa. Vaikka saatoin mä hotkasta ne eiliset pannarit pois. Mitäs turhaa kaapissa vanhentumaan.

Oon siivoillu vähän ja sit jymähdin, laitoin kynttilöitä palamaan ja poltin yhen suitsukkeen. Rakastan suitsukkeiden tuoksua, joskus tein jutun lehteen Hare Krishna-liikkeestä ja siellä niiden temppelissä ku vietti päivän, tuoksui tosi ihanalle mausteille ja suitsukkeille.

Jos olisin yhtään enempää vietävissä, menisin sinne asumaan. Vuosia sitten mietinkin sitä, hah! Ehkä mä kummiski oon liian materialisti vaikka Hare Krishna muutoin kiinnostaakin. Ja kaikkea kuulee, niinkuin esim. olis pakko katkasta suhteet ulkomaailmaan ja perheeseen ja luovutettava liikkeelle kaikki omaisuus, rahallinen siis.

Mut joo, tyydyn vaan fiilistelemään silloin tällöin kotosalla, kissojen takia ei voi koko aikaa sauhutella noita.

    

Kait se ois tänään vielä tiskattava, ja muutoinki pistettävä vähän kämppää kuosiin ni ois kivempi löhötä täällä 4 seinän sisuksissa. Pieni kipinä ois tohon maalaamiseenki mut pitäis ostaa himputin isoja törppöjä sitä maalia että riittäis paperille asti. Täytyy joku kerta lähtee jonneki maalikaupoille. Ois kiva saada seinille tavaraa et ei ois niin valkosta. Mä ku oon niin boheemi lämmin taiteilija, ni pitäis vähän tuunailla et ois kämppä oman näkönen. Hienoinen kaaos toimii varmaan ainaki sen aikaa? Vai eiks...?

Huomenna on sitten aikasempi herätys, kun nokka suuntautuu kohti Viikkiä, saapi nähä mitä tapahtuu, etiäppäin asiat menee kuitenkin ja se on kaikkein tärkeintä

Baby steps...