Joku aika sitten joku kiinalainen hakkeroitui mun sähköpostiin ja lähetteli jotain kaupustelujuttuja kaikille listalla oleville muutamaan kertaan. No ei siinä mitään, vaihdoin salasanat ja se loppui. Tänään sitte ku loggauduin blogille huomasin että kolmeen viimesimpään kirjotukseen oli tullu kommentteja ja kävijäfeedin mukaan vierailijat oli tulleet Kiinasta. No kiva kiitti taas.

Miksi ne mua kiusaa, en mä oo mitään tuonu ilmi mun mietteistä ja aatteista Kiinaa kohtaan, joutuisin kotiarestiin! Kiinalainen ruoka on kyllä yks lemppareista.Siitä tulikin mieleen että mulla on ollu pitkään jo hinku saada sushia. En oo koskaan vielä maistanu, mutta jos tykkään kalasta, riisistä ja kasviksista niin todennäkösesti sushin kanssa ei oo mitään ongelmia.

Sellossa on yks sushi-ravintola ja eksyin kuolaamaan menua Gastronautin sivuille. Ruuat alko 12 eurosta eli ei todellakaa mitää kallista mutta kotiinkuljetus tänne meille ois 22 euroa. Heseäkin tolla Gastronautilla sais kotiin, mutta 30 euroa Hesestä on ehkä pikkasen yliarviointia. Pelkään sitä päivää kun en pysty vastustaa, toi klikkaaminen on tehty liian helpoksi, mut toi hinta ei kyl houkuta sit yhtään, ostan 30 eurolla kaupasta viikoksi ruokaa.

Huusin huuto.netistä talvitakkia joka näyttää tältä;

http://www.huuto.net/kohteet/--great-girls-trendikas-talvitakki-koko-46_48--/162096718

Mä tykkään tommosista erikoisista vaatteista, enkä pelkää pukeutua vähän erilaisesti. Toivottavasti saan huudettua sen, vähän loistetta tähän talveen. Paria paitaaki huusin ku en millää nyt pääse kauppaan ostamaan ja joutuisin todennäkösesti kummiski maksaa paljon enemmän mitä noi huudot maksaa ni sopii mulle.

Tänää silmiä ei oo painanu niin kauheesti, vaikken oo tehnykää tänää yhtää mitään, heräsinki vasta kahelta ku äiti soitti. Pitkästä aikaa oli hauskaa ja juttu lensi. Aina silloin tällöin lähtee lapasesta mutta on hyvä nauraa välillä. Kiitos äitille että on tommonen hassu, eikä mikää tiukkiskalkkis.