Pientä taukoa on ollu nyt bloggaamisessa, kun mulla on niin sökö läppärin piuha ettei läppäriä pysty lataamaan ja kone pysyy päällä ehkä minuutin.

Laitoin Facebookissa annetaan/vastaanotetaan/vaihdetaan-ryhmään joku aika sitte ilmotusta et jos jollain ois ehjää piuhaa antaa, uudet ku maksaa 80 euron hujakoilla. Pitkään ei tullu vastausta mutta sitten yks ilmotti että sillä olis ja se asuu vajaan kahen kilometrin päässä. Lupaili loppuviikosta tulla piuhan kanssa, mutta nyt ei ookaan sit kuulunu enää mitään. Kaikkein eniten ottaa päähän, ku ei voida ilmottaa jos ei tullakaan. Kaikkea tapahtuu ettei pääsekään tulemaan, ymmärtäähän sen mutta aika inhottavalta tuntuu että se ite ilmotti tuovansa eikä sit ookaan mailla halmeilla. Olin jo niin innoissani että voin hoidella vähän asioita netin kautta...

Sain äidiltä muutossa ison kasan Valittujen Palojen kirjoja joissa on lyhennelmiä mestariteoksista, oon lukenut niitä aina nukkumaan mennessä nyt ihan innoissani, sieltä on löytyny hyviä teoksia. Hyvä keino tiivistää kaikki oleellinen, kiva lukeakin kun sivuja on korkeintaan parisataa per teos. Anna Karenina sen sijaan pelottelee tiiliskivimäisyydellään hyllyssä mutta vielä mä sen selätän.

Proteesin kanssa kävely tuntuu jo taas ihan tutulta, pikkuhiljaa tulee taas parempi fiilis kun ei oo jatkuvasti toisten autettavana vaan kauppaanki voi mennä rauhassa ihan ite.

Ihana, kaunis päivä ja mun tekee mieli siivota ja touhuta. Jo on aikoihin eletty!