Möllikkä haastoi joten tässä tulee 7 faktaa minusta:

1. Olen keijufriikki, uskon keijuihin ja maalaukseni aiheina usein ovatkin nuo eteeriset satumaiset olennot. Haaveenani on keijutatuointi.

2. Olen taikauskoinen; en koskaan sytyttäisi tupakkaa kynttilästä, sillä merimies voi kuolla. Koputan puuta ja harrastan muita toimia pahan torjumiseksi.

3. Tyydyn elämässä hyvin vähään, enkä juuri koskaan kaipaa mitään sellaista materiaa jota mulla ei ole. Juoksen tarjouksien perässä, omistan hyvin vähän vaatteita ja kenkiä, kaikki huonekaluista astioihin on saatu jostain.

4. En osaa lukea muulloin kuin sängyssä, koska se on ainoa hetki päivässä kun pystyn kunnolla hiljentymään ja keskittymään.

5. Olen taiteellisesti lahjakas, mutta kestän painetta aika huonosti ja se estää mua etenemästä taidealalla joka on todella raadollinen. Se on kuitenkin unelma jota jossain vaiheessa lähden taas tavoittelemaan kun sisäinen maailma on kunnossa.

6. Katson telkkaria viimeiseen asti koska en malta mennä nukkumaan, nukkuminen on ajantuhlausta. Toisaalta aamulla en tiedä mitään kivempaa kuin lämpimien vällyjen alla nukkuminen.

7. Poltan usein suitsukkeita, koska rakastan niiden tuoksua yli kaiken. Pääsisinpä joskus Intiaan.