Hei olen Haihattelija.

Olen 30 vuotta muutama kuukausi sitten täyttänyt nainen. En tosin miellä itseäni edelleenkään naisena, tyttönä oleminen on kivempaa. Kai se kertoo siitä että pelkään vanhenemista.

                    

Mulla on synnynnäinen sairaus, jonka vuoksi olin koulukiusattu koko peruskoulun läpi. Sittemmin niinkuin kaikki tietävät jotka tätä blogia lukevat, menetin jalkani polven alapuolelta tulehduksen takia.

Olen aina ollut kätevä käsistäni, olen pienestä asti piirtänyt ja myöhemmin aloitin maalaamaan. Olen hakeutunutkin aina taidealoille opiskelemaan, mutta herkän luonteen takia se on liian raskas ala, sillä kaikki kilpailee keskenään niin kovaa ja usein alalla on myöskin ns. naamaraja, eli jos luonne miellyttää, saa helpommin kaikkea.

            

                    

Olen pullea ja iloluontoinen, herkkähipiäinen ja tunteellinen. Inhoan epäoikeudenmukaisuutta ja kieroilua, kaksinaamaisuutta ja selän takana puukottavia ihmisiä.

Tykkään talvesta tosi paljon ja inhoan kesän kuumuutta. 

Olen nykyisin realisti. Mulla ei ole kummoisia tulevaisuuden haaveita, suunnitelmia tai unelmia. Elän päivän kerrallaan sellaisena kun se tulee ja jotenkin kai luotan siihen, että minne tahansa menenkin ja mitä teenkin, asiat kuitenkin kääntyy parhain päin. Realisti kai ajattelisi tosin, että jos menee huonosti niin sitten menee, ei voi mitään.

Olen yltiöempaattinen ja kannan usein muiden ihmisten huolia harteillani ja olen huolissani läheisteni hyvinvoinnista. Läheisen ystävän kuolema vajaa kuukausi sitten sai ajattelemaan asioita, niin klisheiseltä kuin se kuulostaakin ja haluan että minulle rakkaat ihmiset tietävät että välitän heistä.

Horoskoopiltani olen Jousimies. Rakastan vapautta, en kovin kauaa osaa pysyä samassa paikassa. Tästä syystä en myöskään osaa kuvitella itseäni ahertamassa samaa työtä päivästä toiseen eläkepäiviin asti 8-16. Yhteiskunta tosin on kanssani siitä eri mieltä.

Olen eläinrakas, kunhan niillä eläimillä on karvaa ja enintään 4 jalkaa. Omistan kaksi kissaa, Arskan ja Ellin. Hain ne kotieläinpihalta, sisaruksia.

                    

Saatan olla joskus äkkipikainen, impulsiivinen ja spontaani. Jos asia kiinnostaa, ei tarvitse houkutella kahta kertaa kun olen jo menossa. Lepyn myöskin yhtä nopeasti. Toisaalta olen laiska lapatossu, eikä jaksaisi kiinnostaa mikään.

Sellainen olen.