Menin sitten maalailemaan piruja seinille tossa pari päivää sitten, kun sanoin että varmasti on jotain pahaa seinän takana vastassa kun on mennyt sen verran hyvin lähiaikoina. Noh, niin se sitten kävi että sain eilen illalla tietää sydänystäväni tehneen itsemurhan. Eilen en vielä tosin tiennyt mikä oli syy hänen kuolemaansa, mutta tänään hänen tyttäreltään tuli viesti itsemurhasta. Nyt kun tiedän syyn, olen tavallaan helpottunut että hänen tuskansa on ohitse ja hän on saanut sielulleen ikuisen rauhan. Hän oli liian herkkä ja hyvä tähän maailmaan.

Saan myöhemmin kuulla sijainnin hautapaikasta, oli tosi hienoa tyttäreltä että ilmoittaa mulle. Voin sitten käydä jättämässä hyvästit. Isosti harmittaa, kun meillä oli kesken tapaamisen suunnittelu, hän oli niin kiireinen että se aina siirtyi. Tapaamme kuitenkin vielä kun mun aika tulee ja sitten voidaan viettää aikaa yhdessä niin paljon kuin huvittaa. Mulla on hänestä jäljellä Ihaa-pehmolelu muistona jonka hän toi mulle sairaalaan kun mun jalka oli amputoitu, vaalin sitä loppuelämäni.

Lepää rauhassa Tiina.