Huomenna on Lahdessa kaverin kolmekymppiset jotka on teemaltaan kasaria ja mä oon ollut näistä pippaloista jo pitkään ihan villinä.

Tänään onneks sain postissa huutonetistä ostamani neonvihreet verkkohanskat  ja neonpinkin luomivärin, vähän pelkäsin ettei ne kerkee tulla.

Poikkesin sit äitiliinin kaapeilla, se kun oli parikymppinen suurimmaks osaks 80-luvulla, et just sitä sopivaa aikaa. Siltä löytykin aivan ihanan karmivan oranssi huulipuna ja vaaleenensinistä luomiväriä. Mukaan nappasin vielä ihan autenttisen kreppiraudankin, jolla oon muistaakseni 80-luvulla viimeks tukkaani krepannut.

Piti sit tossa illemmalla vähän testata että osaisinko mä tehä ees jonkulaisen kasarimeikin ja musta tästä tuli aika hyvä vaikka ite sanonki haha!

              

Vaatteetkin mulla on vimpan päälle, harmittaa vaan että ois pitäny hommata vielä hirvee kasa erivärisiä rannerenkaita ni ois ollu täydellistä mutta kyllä nääkin kelpaa. Laittelen sit sunnuntaina kuvia kun palaan että miltä sitä oikein näytti.

Musta on niin ihania kaikki tämmöset teemabileet, mut ikävä kyllä joukossa on aina niitä party poopereita jotka ei oo syystä tai toisesta halunnu pukeutua. Semmoset ihmiset ei mun mielestä osaa heittäytyä tai laittaa itteään likoon, senkään uhalla että ne näyttää hassulta.

Ihana myöskin mennä koluumaan vanhoja huudeja, kaveri puhu jo että meidän kahden on ainaki pakko mennä keskustaan Torveen, se oli mun ehdoton lempparibaari, legendaarinen ja siellä bongaa rokkistaroja! Kerran yks Leningrad Cowboysista tarras mua rinnuksista tuhannen päissään mut en ihan lämmenny sille tötterötukalle tai niille kengille, eh...

Pitäis olla jo nukkumassakin mutkun ei malta!