Aamulla äippäliini tuli ompelemaan vetoketjun iskäliinin housuihin ja jupistiin sitte siinä hetki niitä näitä. Sen jälkeen mä oon vaan tainnu kuluttaa takamustani tässä koneella, kattonu vähän telkkua ja syöny.

Ostin eilen minttujätskiä ja vaikka tänään vasta on herkkupäivä, oli pakko syödä sitä jo eilen. Mut ei se mitää, ei jäätelö lihota (hehheh!). Oon melkein hyppiny seinille ku on niin tylsää, mutta toisaalta on niin unettunut olo ettei jaksais tehäkään mitään. Möllikälle laittelin viestiä josko se laittais sen isoimman hartsinuken mittoja ni voisin sille ommella jotaki aikani kuluksi. Ei oo vastannu perkale.

Kissujakin käytin vähän tossa takapihalla ja heti alko armoton laiduntaminen mikä tietää sitä että kohta on ruohokarvaoksennuspalleroita ympäri asuntoa. Mut ei se mitää, hyvähän se on sisuskalut puhdistaa. Mun pitäs hankkia niille fleksit jotta voisin ite vaan oleskella eikä tarttis juosta perässä ku noissa valjaissa on nyt about metrin mittanen naru. Not nice.

Oon tavannu yhen miehen, mutta sen ikä vähän huolettaa. Se on vähän vanhempi herrasmies ja vähän vanhempi mitä luulin et se ois ollu. Mut ulospäin siis ainaki ihan hyvin säilyny. Toisaalta mietin et onks sil nyt niin kauheesti merkitystä jos se on hauskaa seuraa. Emmä mitää parisuhdeleikkejä ainakaan jaksa tässä vaiheessa ruveta leikkimään, kunhan hengaillaan. Ans kattoo mitä siitä tulee, toisaalta mä oon aina ollu kiinnostunu vähän vanhemmista koska ne on kypsempiä ja mä oon kypsempi mut samanikäset ei oo, noin niinku yleensä. Poikkeuksia on tietty aina.

Lauantain tunnelmia: