Sain iskän tänne vihdoin kasaamaan mulle pihakeinun joka siirtyi niiltä mulle. Nyt mä voin nauttia kesäaamun kahvini siinä hennosti keikkuen ja katsellen maailmaa. Laitan kuvaa sitten kun oon saanu takapihan tuunauksen täyteen loistoonsa, nyt se keinu näyttää vielä hieman yksinäiseltä.

Mulla menee takapihaa paljon hukkaan koska se viettää alaspäin. Muilla naapureilla ei vietä. Tympii.

Tänään sitte ku tuolla auringossa touhuttiin niin iski taas migreeni. Se tulee nykyään tosi helposti, ihan vaan tarttee vähän aikaa olla kirkkaassa ulkoilmassa niin pam. Menin ruuan jälkeen nukkumaan pariksi tunniksi mutta ei se oikein jeesannut. Onneks on noita Miranaxeja.

Piti yks päivä oikein ottaa kuva mun kikkaroista. Mullahan lähti tukka vuosi sitten melkein kokonaan päästä sairaalassa amputaation ja tulehduksen kropalle aiheuttaman trauman takia. Kun uus tukka kasvo takaisin, se kasvoi entistä kiharammaksi ihan luonnostaan. Aiemminkin mulla on ollut taipuisat hiukset ja ne on menneet kosteudesta käkkärälle, nyt ne on aina käkkärällä. Mä tykkään!

Eipä mulla tänään muuta, pää kumisee tyhjänä fiksuista jutuista joten en viitti enempiä höpötellä.