Olihan sit reissu.

Mä ensinnäkin nukuin pommiin ja sit tuli niin kauhee kiire, että kamera jäi kotiin. Hyvä ku kerkesin junaan!

Olin Lahdessa vähän ennen yhtä ja ajettiin siitä sit Suskun kanssa Paimelaan. Siel olikin sit jo kaikki valmistelutohinat meneillään, autoin Suskua sen verran että tein feta -ja sienisalaatin.

Vieraat alko liukumaan sisään joskus viiden jälkeen ja siitäpä lähtien sitte sitä normaalia; grillailua, syömistä, juomista ja juttelua.

Mua huvitti jossain vaiheessa kun se meni sit niin että pojat oli keskenään ja tytöt keskenään, paitsi Tommi joka viihdytti meitä tyttöjä koko illan jutuillaan. Stand up- koomikon vikaa selkeästi, muut miehet sitä vähän sit kattelikin alta kulmain. Tais olla pientä kateutta ilmassa. Niille tulikin sit jotain kränää ja meinas mennä riitelyksi mutta lähettiin siitä sitte kaupunkiin baariin, tai pojat jäi siihen lähipubiin paitsi Tommi. Se pelkäs että ois voinu saada köniin muilta jos ei olis lähtenyt meidän mukaan.

Mentiin Dubliniin, jokaikiseen baariin keskustassa oli aikaki kilometrin jonot mutta sinne pienin. Sisällä olikin ihan törkymäärä porukkaa mut onneks päästiin jonnekin istumaan. Siihen baaritiskille ku päästiin ni joku veti puhelimeen puhuen rähmälleen ja sen drinksut levis mun takalistoon. Katottiin ni se jatko siihen puhelimeen puhumista muina miehinä siellä lattian tasossa.

Siinä se loppuilta menikin. Lähettiin joskus kolmen jälkeen oottamaan taksia ja painuttiin takas Paimelaan. Aamulla heräsin ihan hyvään oloon vaikka olin ottanu ihan hirveitä määriä (mitä en yleensä tee). Juotiin siinä kahvit ja Susku lähti sit viemään mua asemalle. Tulin kotiin ja painuin samantien nukkumaan ku väsytti ihan hirveesti ja heräsin kymmenen maissa illalla ihan tajuttomaan krapulaan. Suskun mukaan antama simakaan ei pysyny sisällä vaan tuli samantien ylös, eipä oo vielä tähän ikään mennessä tapahtunu moista että vielä myöhään illalla ois noin paha olla. Kattelin sit siinä muutaman tunnin vielä telkkua ja menin takas nukkumaan. Tänään heräsin kolmelta päivällä...

Hauskaa oli ja haluisin pian Suskun tänne mun luo.