Tulin sit kipeeksi. Mut ei kai se ihme, kun hilluttiin Stockalla ja Forumissa, sisällä tuli kauhee hiki ja ulkona oli vilakka. Voin sanoa, että oli viimenen kerta kun meen Stockalle lauantaipäivänä. Naiset juoksi hulluna paikasta toiseen hullun kiilto silmissä, shoppaillen, takertuen vaatteisiin kuin viimeiseen oljenkorteensa. Nyt ymmärrän miehiä taas vähän paremmin.

Itseä huvittaa hyvin harvoin shoppaaminen ja silloinkin on jotakin tiettyä mielessä. Monesti kyllä tulee nähtyä paikan päällä jotakin kivaa jonka sit ostaa jos on rahaa, mutta noin muutoin sellanen päätön kierteleminen ostoshuumassa useita tunteja ei oo mun juttu ollenkaan. Tuumasin Murullekin, että mikähän ihme naisiin oikein menee kun ne menee tollaiseen moodiin. En ollut vielä tähän ikään mennessä nähnyt mitään vastaavaa, vaikka täysinäisissä ulkomaisissakin ostoskeskuksissa olen kierrellyt sellaisissa kaupungeissa joissa on ihmisiä enemmän kuin Helsingissä.

Löydettiin kuitenkin Stockalta mulle oopperaan käsineet, sellaiset kauniit mustat satiiniset joissa on käsivarressa rypytystä. Kamerasta on patterit loppu niin en voinut ottaa kuvaa mutta ehkä sitten myöhemmin. Ei olleet ollenkaan kalliitkaan. Sellaiset mustat pitsiset olis kans aika kivat... Sit käytiin hakemassa Herkusta Kalevin mustikka-valkosuklaata. Se on niin namia, vaikka mulle iski kyllä ihme vatsanväänteet sen jälkeen. Kummallista. Mut millonkas mun vatsa nyt ei olis kummallinen.