Niinku paasasin, että minähän en lahjoja ostele. Tai no en tainnut missään vaiheessa ihan täysin tosissani sanoa etten ostele, en vain ottanut asiaan varaslähtöä tai ressiä. No tänään kävin kuitenkin pikkasen lahjaostoksilla. Ihan oikeesti pikkasen vaan, parille tyypille jotaki pientä.

Juteltiin jo tuossa isäukonkin kanssa eräs päivä että saapi olla viimesiä jouluja nää kun ostellaan lahjoja, kun aikuisia ihmisiä tässä kaikki ollaan. Ihan hyvä niin, kun en mä ainakaan osaa sanoa mitä mä tarviin tai haluaisin. Mulla on jo kaikkea mitä tarviin. Paitsi raastinrauta. Ja niinhän se menee että se mitä mulla ei oo, ni sitä en tartte.

Korttejakaan en juuri koskaan lähettele ja sitten tulee huono omatunto kun postilaatikossa oottelee ihania joulukortteja. Anteeksi.

Onneks nykyään on niin paljon erilaisia ihmisiä ja erilaisia joulunviettotapoja, ettei oikeastaan tartte tuntea syyllisyyttä jos nyt ei oo sitä ja tätä kun jollain toisella on ihan tipe-tipe-tiptop. Sekin on ihan ok jos niin haluaa tehdä, ei se ole multa pois.

Nyt ois aika väsy olo, jos jois vähän kahvia ja söis toscapiirakkaa. Salkkaritkin alkais kohta vaikken mä niitä katokaan.