Lunta! Ehdin jo ajatella et ehkä ois kuitenki parempi sellanen kuiva, aikasta vähäluminen talvi? No eipä tuota nyt ihan hirveesti oo ehtiny tulla, mutta himppasen kuitenkin. Onpahan valosampaa. Hauskasti tohon kuvaan ilmaantui olohuoneen lamppu. Tosi taiteellista ja silleen.

Uusi vuosi vietettiin T:n kanssa ihan tässä kotosalla rauhaisasti. Olin tosi yllättynyt siitä, että vaikka perjantaina paukuteltiinkin jonkun verran niin silti ihmiset malttoi suurimmaksi osaksi olla paukuttelematta sinne 22 tienoille. Käveltiin tuohon lähipellon reunaan, jonne olikin kerääntynyt ympäri aika paljon porukkaa ja kateltiin tulitukset. Loppuvaiheessa pitikin lähteä takasin, ku oli niin kamala ruudinkatku että mulla ainakin kävi hirveesti henkeen. Arska ei ollut oikeastaan moksiskaan mutta Elli oli vähän stressaantuneempi. Seuraavana päivänä oli jo kummiskin rauhottuneempi. Yökin meni aikasta hyvin, ei tarvinnu valvoa paukutteluiden vuoksi.

Käytiin dyykkaamassa mulle Ikean mäntyinen pöytä roskiksilta, pikkasen jotain koiranpuremaa on jalassa vissiin, mutta muutoin oikein siisti. Olin jonkun aikaa ajatellut taas, että pitäis joku erillinen askartelu/ompelupöytä hommata, ettei tarvii tossa ruokapöydän äärellä touhuta. Näin sitä sitten taas asiat mulle järjestettiin, että sellainen pöytä hommaantui ihan tuosta vaan.

Vielä ei oo kämpästä kuulunu mitään. Se ois niin kiva kaksio, kun ois sauna ja suht hyvän kokonen ja ihan kivalla paikalla kun sitä käytiin katselemassa ympäristöstä.