Alkaa käymään vähiin ennenkuin loppuu. Nimittäin 4 kuukaudeksi venynyt sairaalajakso on vihdoin tulemassa tiensä päähän.

Tää reissu on ollut hyvin opettavainen monessa mielessä, paljon on tapahtunut vaikka mä olenkin pysynyt paikoillani. Alussa tuntui aika lohduttomalta kaikki mutta nyt on hieman eri ääni kellossa.

Kävin tänään allekirjottamassa vuokrasopimukset. Muutto on 1.7. ja avaimet kämppään saa hakea todennäkösesti ens viikolla. Laitoin sen sopparin alkamaan tosta päivästä koska se hoito/kotiutuspalaveri on silloin. Sen jälkeen kun se palaveri on pidetty, katoan täältä yhtä nopeasti kuin pieru Saharasta. Enkä toivottavasti ihan heti takaisin tule. Tyngän korjausleikkaushan tehdään Töölössä  tässä kesän jälkeen, mutta täällä tuskin tarvitsee sen takia venyä ja vanua enää.

Poikkis vähän puheli että pitää elokuussa vielä kaksi viikkoa lomaa ja lähtee Kuusamoon, nappaa mut mukaan jos ei mitään muuta mulla ole silloin. Se oliskin ensimmäinen yhteinen reissu tähän mennessä. Mun tuurilla, mua kun vaivaa tämä Murphyn lakien musta pilvi pään päällä, se leikkaus ajoittuu juuri siihen ajankohtaan. Ajattelin nyt kuitenkin soittaa jonohoitajalle ja hieman kysellä että tällainen lomareissu olis mahdollisesti tiedossa. Jos ei käy ni sit ei käy, ei voi mitiä.

Siinä asunnossa on tässä vesivahingon korjausajassa noussut vuokrakin n.30 euroa. Alkuperäinen summa oli 558e, nyt se on 587e. Aika hyvin 59 neliön kaksiosta. On siinä söpö oma pikku takapiha jota pääsen sitten aikanaan laittamaan.

Ja saan mun rakkaat riiviöt kotiin.