Eilen oli migreeninpoikasta mutta se meni ohi ja iltaa myöten tänään on taas olo pahentunu. Se on ihan selkeesti näköjään hormonimigreeniä.. Ei jaksais koko ajan jotain ongelmia. Eiköhän nääki tästä taas ohi mee ku Japani lähtee kylästä.

Neurologi mulle joskus ehdotti migreeniin, ku ne ajottuu aina tietylle aikaa kuusta, että hankkisin yhdistelmä-e-pilsut. Tiiä sit oisko niistä apua. Ku tunkee itteensä jo nyt kaiken maailman pilleriä ni ei millää viittis enää enempää.

Toi Apocyclin ei oo juurikaan mun naamaan reilussa puolessa vuodessa auttanu, pitää varmaan pyytää lekurilta lähete ihotautilääkärille, jospa se suostuis alottamaan mulle Roaccutan-kuurin, ku se on ainoa lääke millä näistä naamaongelmista pääsee eroon lopullisesti, Apocyclin auttaa just sen aikaa ku sitä syöt. Tai ei auta, mun tapauksessa.

Eilen ku iskän kanssa odoteltiin taksia pihalla, koin aika hupaisia hetkiä ku yläkerran pariskunnan vessan ikkuna oli auki. Sieltä nainen kailottaa kovaan ääneen kaikenlaista. Sama nainen aina haukkuu koiraansa ja ukkoaan myöski kovaan ääneen. Yhtäkkiä se sitten huutaa "Mä oon paskalla!". No kiitti ilmotuksesta. Joskus sitä miettii, että mitähän jotkut ihmiset ajattelee, tai ei ajattele ku ne tiheesti asutussa rivarissa tai kerrostalossa huutaa, mölyää, kanta-askeltaa ja kaikkea mahdollista. Mäkään en ehkä olis välittäny kuulla että se on paskalla mutta kuulinpa nyt kuitenki. Onneks en oo mitään muuta kuullu, mutta naisen rutkuttamisesta päätellen, ukolle ei kovin usein heru. Mun onni.

Taidan jatkaa koomailua ja mennä kohta syvälle pimeeseen peittojen alle, jospa tää olo ois huomiseen mennessä ohi...