Huh hellettä etten sanoisi. Monet sanoo että nauti nyt, mutta en kyllä tasan tarkkaan nauti!

Sellaisen ihanan huomion olen tehnyt, kun tässä helteiden sulattaessa viimeisetkin ujouden rippeet musta laitoin legginsit ja minihameen, ettei ihmiset juurikaan kiinnitä huomiota proteesiin. Jotkut saattavat vähän pidempään katsoa mutta ei mitenkään pahalla, ehkä vähän kummastellen.

Arastelin asiaa pitkään vaikka ennen proteesin tuloa uhosin että minähän näytän ylpeänä kaikille että mulla on kyborgitassu! Ei se loppupeleissä niin simppeliä ollutkaan, paitsi nyt.

Olen ihan röntsästi vaan käppäillyt jopa ilman mitään sukkiksia tai legginsejä pelkkä minihame päällä, enkä saa sen enempää paheksuvia katseita kuin ennenkään! Ihan turhaan sitä pelkää ihmisiä ja heidän reaktioitaan ja sitä paitsi, mitä sitten jos joku pahalla tuijottaakin, se on sen ihan oma ongelma, ei mun.

Tää on nyt mun elämää, enkä tosiaan aio pukeutua sen takia pitkiin housuihin etten kehtaisi näyttää proteesia, varsinkaan tällaisilla tappohelteillä. Ainoastaan isäni kysyi, että ihanko totta menit noin vaan tuolla, kun kerroin ettei jalan peittona ollut sen erikoisemmin mitään ja ihmetteli että eivätkö ihmiset tuijottaneet. No tuijottivathan osa, mutta MITÄ SIITÄ! Isän jos kenen pitäisi olla kannustava, mutta kai se on hänellekin vielä arka asia ja suuri muutoshan se on. Kaikille, ei vain mulle. Joten koittakaa kaikki olla kanssani rohkeita ja uskaltakaa elää.