Eilen T kävi kylässä, ei oltu nähty muutamaan vuoteen mutta ainakin juttua riitti ja hauskaa oli. Toivottavasti nähdään useamminkin nyt kun asuukin lähempänä!

Laitoin eilen mailia apulaisisännöitsijälle häirikkölapsista ja hän lupasi laittaa kirjettä kotiin vanhemmille. Eihän se varmaan mitään auta ja pahentaa tilannetta, koska eihän ne pikku kullannuput tee mitään pahoja, mä olen vain ilkeä naapurin hullu kissatäti! PÖÖ!

Ainakin olen asialle tehnyt jotain ja jos se jatkuu, ilmotan asiasta uudelleen ja niin kauan kuin on tarvis jotta asia saadaan päätökseen. Mua ei haittaa yhtään se että jos se äiti alkaa vihaamaan mua, koska ei ole ollut aikomuksena olla edes missään väleissä. Mua varmaan aletaan rasistiksikin kutsua koska he eivät ole suomalaisia. Sou not, sitten olen rasisti mutta haluan pitää oman yksityisyyteni ja Suomessa tätä toimintaa kutsutaan nimellä kotirauhan häirintä. Tekisin sen vaikka olis kyse ihan suomalaisistakin lapsista.